utorak, 27. studenoga 2012.

OBOŽAVANE KNEDLE SA ŠLJIVAMA


 
Moja djeca obožavaju knedle sa šljivama. Isprobavala sam nekoliko recepata, a one ispadale ili gnjecave ili tvrde. Ovo je najbolji recept kojeg sam dobila i uvijek mi uspije. Zato ga želim podijeliti sa vama.

sastojci: 1500 g krumpira, 400 g brašna, 200 g griza, 50g maslaca, 1 jaje (veće) i prstohvat soli

po potrebi (zavisno od vrste krumpira) staviti više brašna

Dakle, skuhamo krumpir, procijedimo i izmiksamo u pire. Kad se ohladi dodamo smjesi maslac u tankim listićima, jaje i miješamo. Na kraju dodamo griz, sol i brašno. Sve skupa miješamo dok ne dobijemo mekše tijesto, ne prečvrsto i  ne smije biti gnjecavo, a opet mora biti mrvicu ljepljivo.

Netko oblikuje kuglice tako da od valjka tijesta reže kriške u koje kasnije zamota šljivu ili nadjev. Ja sam se naučila da otrgnem podjednake komade tijesta koje oblikujem u pljeskavicu i zatim "upakiram" šljivu.




Stavljati kuhati nekoliko komada u malo širu i dublju posudu sa skoro kipućom vodom. Dodajte mrvicu ulja u vodu.



Pazite da vam se ne ostanu zalijepljene na dnu ili jedna za drugu. Kad isplivaju kuhati još koju minutu.



Ja ih dodatno uvaljam u pržene mrvice.




Ova smjesa je dovoljna za približno 25 velikih šljiva i da tijesto bude barem cm debljine.






Dobar tek!

Nema komentara:

Objavi komentar