četvrtak, 29. studenoga 2012.

BOŽIĆNI NOKTI

Jučer i danas su mi posebno teški dani, valjda zbog ove južine. Ova kiša vani dodatno pogoršava situaciju tjerajući nas na zimski san, stoga nam se tako teško dići ujutro iz kreveta. Najradije bih provela cijeli dan ispod pokrivača, samo gledajući u strop i pričajući sama sa sobom.
Klinci su također teški, razdražljivi i samo gledaju kako bi našli razlog za svađu, a ja bih trebala naravno biti prisutna i presuditi na kraju.
U jednom trenutku, odlazim u kupaonicu i zaključavam vrata jer bih inače rekla nešto što bi kasnije sigurno požalila.
Živce sam odlučila zaliječiti nail artom. Ili kako već. Mislim da sam sad sasvim smirena. Napikavanje šljokica i ljepljene jednu po jednu čini čuda. Šteta što je mrak, pa su i fotke mrvicu tamnije nego što bi to bile po danu.




Htjela sam isprobati nešto prigodno za predstojeće blagdane. Kako već ovaj vikend palimo prvu adventsku svijeću, sam Božić mi se ne čini tako daleko. Ovime otvaram svečane pripreme!

4 komentara:

  1. ovo je prekrasno! imaš male boriće na noktima:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow sister, super noktići, fotkice mrak

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš fora! :)
    Super otvorenje svečanih priprema!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj jako lijepi noktići! Svaka čast! Ja nažalost imam problema s gljivicama na noktima i ne znam više kako da ih se riješim. Imate li neki možda prijedlog, ako netko ima iskustva s time? Hvala!

    OdgovoriIzbriši