ponedjeljak, 7. listopada 2013.

BJEŽI KIŠO OD MENE.....

Želim samo podijeliti sa vama ove dvije vesele manikurice. Nisam željela da ovaj kišni vikend završi depresijom na noktima. Naprotiv.

Bubamare (inspiracija na netu)




I kišobrančići (moja ideja)




I za kraj, nešto slađe...da ne ispadne da samo farbam nokte....





I poveznica na svim fotkama, uz nagradu za milijun šljokica jeeeeeeeee?????????



Broj komentara: 8:

  1. nikad si nisam tako ukrašavala nokte, ali nakon tvojih postova i mene je zasvrbilo :)
    divni su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, mene ovo totalno opušta. Jesi probala?

      Izbriši
  2. Točka, točka, točkica :))
    Nokti su krasni, a i torta mi izgleda jako fina!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovor jeeeeee točaaaan! Hvala ti! Gdje da šaljem šljokice? :mig:

      Izbriši
  3. točkasti su odlični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mateja, obožavamo točkice!

      Izbriši
  4. Obe mi se sviđaju, al ovi kišobrančići, joooj, prekjut.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala imenjakinjo, drago mi je da ti se sviđaju!

      Izbriši