srijeda, 30. listopada 2013.

WATER MARBLE CHALLENGE

Htjela sam da mi nokti ispadnu kao chrysocolla poludrago kamenje....jesam li ili nisam uspjela, prosudite sami. Boja im varira od zelenkaste do tirkizne.








Postupak je slijedeći:
1. nalakirajte nokat sa baznim lakom
2. nalakirajte ga sa po
dlogom (u ovom slučaju bila je to tirkizna Audrey CG)
uzmite komad vrećice i kap sivog laka, natapkati random po noktima, kao mrlje....zatim zelenog, pa eventualno još nekog plavkastog...
3. prelakirajte brzosušećim topcoat lakom (butter london)
4. u nisku posudicu (šalicu) nalijte vode koja je sobne temperature
5. nakapajte dvije kapi crnog laka (sally hansen) i pošpricajte ga sa dva šprica parfema za efekat kružića

6. Brzo potopite nokat u dobivenu mrežu i oprezno čačkalicom poberite višak oko nokta te izvadite prst van iz vode, tj nokat.
7. Nakon što se malo vode osušilo ponovite isti postupak sa plavim lakom, ovaj put tri šprica parfema (da se dobije efekat mreže)
8. Nadam se da ste zaštitili kožu oko nokta selotejpom (ja nisam) te da vam je čišćenje okolne kožice trajalo manje nego meni....rofl
9. Premazati topcoatom još jednom.
10. dodati mjestimično šljokice za bolji efekt.
i to je to!







Uz to što ste dobili draguljaste nokte, još i mirišu!




1 komentar:

  1. odlično izgleda (malo prekomplicirano za mene :) )

    OdgovoriIzbriši