nedjelja, 16. listopada 2011.

Od nekud moram krenuti....

Eto i mene. Konačno- rekli bi neki. 
Tamara, ovaj prvi post posvećujem tebi jer si strpljivo mjesecima čekala da se odlučim, pa da krenem. Tu sam, a svaki početak je težak.


Ukratko, ja sam jedna obična žmk koja prije svega voli svoju obitelj, cvijeće koje uzgajam, razne rukotvorine koje radim...a volim tu i tamo podijeliti kakav savjet i ispeći fini kolač.
Veselim se druženju i razmjenjivanju iskustava i želim Vam svima dobrodošlicu!


Jesen je i ovih dana smišljam najljepši i najbolji način čuvanja i skladištenja raznolikog sjemenja kojeg sam skupila. Inače ih čuvam u čašicama od rakije, bez etiketa i slika, pa se često dogodi da zaboravim o kojem cvijeću je riječ. Sinula mi jučer ideja, pa ću ju ovaj tjedan provesti u djelo.


Za kraj, podijelit ću sa Vama ovaj krasan jesenski aranžman kojeg sam ubola na Bučijadi.

Broj komentara: 6:

  1. Napokon sam dočekala!!! Jedva čekam vidjeti tvoje radove i pročitati savjete.

    Sretno :)))))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla! ovo će biti zabavno:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo i mene sa tulipanom!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Napokon. Jedva čekam fotke tvog cvijeća i recepte. Ljubac

    OdgovoriIzbriši