subota, 28. rujna 2013.

CLOUD NAILS

Nema me ovih dana jer jedva stignem disati od obaveza. Škola se zahuktala, vanškolske aktivnosti također, zaredali se rođendani i posjete, a na poslu gužva preko glave.
A ja kuham, čistim, perem, peglam, razvozim, zumbam odnedavno dva puta tjedno (mršavim usput) i pomalo manikiram.
Ovaj put tema su oblačni nokti.....imala sam inspiraciju nakon rođendana, umjesto da perem suđe i pospremam, odlučila sam se malo opustiti, zaslužila sam....

Evo što sam koristila za ovu manikuru.





Dva CG ljepotana, sweet hook (rozi) i for Audrey (tirkizni), base coat (nije na slici, isto CG)


Butter London, brzosušeći topcoat, odličan!


Bijeli OPI matte, za oblake....


I konačan rezultat!!!!

Usput, da se pohvalim novim srebrnim prstenom (koji je tu i da prekrije ogrebotinu)....bidala sam ga poslije dva sata u noći, a pobjegao mi je prije toga dva puta, srećom nije bio prodan.


Na plavoj podlozi točkalicom nacrtajte oblake, tankim kistićem ptice u letu, sve učvrstite topcoatom.


Najviše muka zadao mi je ovaj plavo/bijelo/rozi dio jer je tu najviše slojeva laka i topcoata.
Priznajem, prvi puta sam ga uspjela srediti, nije se do kraja osušio, pa sam ponavljala.





Do drugog puta, pozdrav sa mog oblačka!




Broj komentara: 5:

  1. pre predivni su!
    probat ću si ja takve napraviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ak ne uspiješ, morat ćemo dogovoriti neko druženje uskoro! :grli:

      Izbriši
  2. Ajme koja ljepota od manikure <3

    nažalost, veliki sam antitalenat za to a rado bih i ja imala oblakiće na noktima :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna manikura! Nježne bojice i pahuljasti uzorak, ma baš kao oblačak :)

    OdgovoriIzbriši