ponedjeljak, 13. svibnja 2013.

UPOZNAJTE Miss FLUFFY!

Već duže vrijeme radim nešto što se zove 365 foto projekt, trebala bih fotografirati svakodnevno (u svrhu napretka, ideja i vježbe rada sa fotoaparatom), ponekad mi to uspije, ponekad prođe i nekoliko dana da ne primim fotić u ruke. Ponekad pak požalim što mi je dnevni limit projekta samo jedna jedina fotografija, a ja ih imam preko nekoliko u užem izboru i onda mi je najteže odlučiti koju od tih da stavim.



Volim živopisne macro fotografije, najčešće cvijeća iz vlastitog vrta jer me dnevni raspored često ne pušta dalje od dvorišta, a nekako uvijek nađem modele za fotografiju. Djecu sam već odavno "izmaltretirala" i poziraju mi doslovno na kapaljku.







Ponekad još u pidžami hodam dvorištem sa fotoaparatom u ruci u potrazi za "fotogeničnom lovinom".




Ovu subotu sam imala poprilično sreće uhvativši ljepoticu nepoznatog imena i podrijetla (svi znalci mole se za identifikaciju) u šarenilu svog kamenjara (nisam ga se sjetila cijelog fotografirati).




I tako je dotična dama bila nadasve susretljiva i voljna za poziranje.




 Šteta bi bilo da njezina ljepota ostane utamničena u bespućima kompjuterskih jedinica pohrane. Za bolji vizualni doživljaj molim pogledati uvećano!



4 komentara:

  1. Awww.. Inače nisam baš fan tih krznenih crvuljaka, tj. gusjenica (kod nas bude gomila onih crnih i požderu lišće na voću), ali ova je baš cute! Zaista je slatka! Pa i preslatka. Idem si ugnjaviti mačku sada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neki dan sam naišla na sličnu, ali nije bila tako slatka. Mislim da se ne radi o nekom posebnom leptiru, ali ipak.... Nadam se da je mačka zadovoljna.:grli:

      Izbriši
  2. bome, gusjenica na macro fotografiji izgleda baš slatko :)

    OdgovoriIzbriši