srijeda, 1. svibnja 2013.

SVE BOJE PROLJEĆA

Ovaj post sam zamislila kao odu radosti proljeću i svim bojama koje nam nosi. Visoke temperature su napravile pravi cvjetni boom jer sve što pogledam ili pupa ili cvate.

Prošli vikend sam provela sa dragom osobom na jednom predivno rascvalom mjestu. Bilo je prekrasno, uživala sam u dobrom društvu i u svojim (cvjetnim) modelima. Nadam se da ćemo ponoviti uskoro naše druženje, ali idući put u mojem cvjetnom carstvu.



Nadam se da volite boje jer vadim tešku artiljeriju.





Uhvatila sam se fotoaparata i ulovila nekoliko po mom skromnom sudu dovoljno dobrih fotografija da ih ovjekovječim i na ovome mjestu.



Ne znam da li više volim uzgajati cvijeće ili fotografirati ga. Mislim da sam najsretnija kad skombiniram i jedno i drugo. I za kraj nešto iz mog dvorišta. Pogledajte šarenilo onako kako ga ja vidim.










Nadam se da ste uživali!



Nema komentara:

Objavi komentar