srijeda, 28. studenoga 2012.

DJEČJA SOBA ZA PRVAŠIĆA I KAKO SAM JU UREDILA


 
Neki dan sam razvrstavala fotografije na laptalu i na kompu, te sam shvatila da imam pripremljenih fotografija za nekoliko tema.

Pa da krenemo redom.

  Prošlo ljeto za vrijeme najvećih vrućina odlučila sam krenuti sa oslikavanjem, tj makeoverom zidova dječje sobe svog najmanjeg tulipana. Kako je dobio nešto novog namještaja, trebalo je to sve rasporedit i osmislit. Nisam željela klasično obojanu sobu, a opet sam htjela da ima nešto dječjeg u njoj (osim igračaka).






Sve zajedno trajalo je dva cijela dana i mogu reći da sam se uistinu naradila. Preznojila sam se nekoliko puta, a sparina mi je odmagala koliko je god mogla.





Dvoumila sam se prilikom biranja boje, a opet sam htjela da se ne "tuče" sa bojom namještaja.





Nedostaje još nekoliko svemirskih brodova koje planiram napraviti u idućih par godina ili barem do slijedećeg bojanja (nadam se da će biti prije ženidbe.)






 Materijal koji sam upotrijebila za oslikavanje: tri boje (bijela,ova sunčana krem žuta, zatim zelenkasta pastel), pik traka, nekoliko veličina valjaka, šira posuda za boju (zbog valjka) i puno puno strpljenja i živaca. 
Po mogućnosti nabavit neki najlon za zaštitit namještaj i podove.

Nadam se da vam se sviđa.

Nema komentara:

Objavi komentar