četvrtak, 27. lipnja 2013.

DOTS AND MORE / TOČKASTE MANIKURE

Već ima par mjeseci da mi su mi stigle točkalice sa ebaya. Koristila sam ih tek nekoliko puta, prezadovoljna sam i cijenom i mogućnostima. Pa da pokažem što se može kad se male točkalice slože.


Na čokoladno-brončanoj podlozi OPI-a kojem ne znam ime, točkala sam narančasto, žuto i crveno. Ispalo je ko fertun domestikus (starinska pregača) i tražeći savršenu podlogu za fotkanje, shvatila sam da nisam mogla naći savršeniju od mog japanskog javora koji mijenja boje lišća u bojama moje manikure. 




Ista podloga, druga ruka. Nikako nisam mogla bez stativa uhvatiti bolji pogled. Često radim dvije manikure, jer mi je tako zanimljivije.




Cupcakes manikura. Ovo je jedna od mojih verzija. Nije za jesti. :rofl:




Meni osobno najslađa i najdraža Minnie dots verzija.





Nešto u geometrijskom stilu, fotkano navečer, totalno sam nezadovoljna jer nisam uspjela fotkat nokte kako sam željela, al mi se zato ovaj drugi dio fotke sviđa.



Večernje točkice, glamour na visini.





I zadnji točkasti uradak, HK dots nails, veselo i zaigrano. Namami osmijeh na lice svaki put kad pogledam u točkice.



Koji je vaš favorit?



1 komentar: