četvrtak, 25. listopada 2012.

Jesenska inspiracija

Tek sad vidim kako dugo nisam ništa objavila. Budem danas, budem sutra i preletjelo već nekoliko mjeseci, a kao da je jučer bilo.
Kako usprkos nedostatku vremena želim barem malčice ispuniti svoj kreativni duh zadovoljila sam se ovaj put manikurom. Obojala sam nokte u tonove corn candy, slatkiša koji se povezuje sa Halloweenom. Kako ja baš puno ne držim do tog kako neki kažu poganskog dana, ipak mi se sviđa ideja ukrašavanja u jesenske tonove, rezbarenje buča i ostalo.
Dakle....
Trebalo mi je valjda sat vremena za svaku ruku, ali zato mi pogled na nokte cijeli dan donosi neku dječju radost i zadovoljstvo.
Nadam se da ste zadovoljni. Maleno dijete u meni cvate.










Mislim da sam razvila ovih dana malu ovisnost prema lakovima i bojama. I šljokicama. Male stvari zbilja čine razliku.

1 komentar:

  1. male stvari zbilja i čine razliku ;)
    kransi su ti nokti, a ja ne slinim za bilo čijim noktima :)

    OdgovoriIzbriši